Valikko
Ostoskori

Huoltopyyntö

Tällä lomakkeella voit lähettää helposti huoltopyynnön huoltoomme. Rekisteröitynyt asiakas voi myös seurata huollon etenemistä asiakastilillä.

Korjausaika on noin kaksi viikkoa. Jos tuote ei ole takuun piirissä, lähetämme sinulle kustannusarvion ennen kuin aloitamme korjauksen. Lue tästä tuotteen takuuehdot. Jos et hyväksy kustannusarviota, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme kiinteän hinnan tuotteen tarkastamisesta ja toimituskulut. Lähetä tuotteesi mukana aina huoltopyyntölomake. Huomioi, että ilman huoltopyyntölomaketta tulleita huoltopyyntöjä ei käsitellä.

Huoltopyynnön tekeminen

1. Täytä pyydetyt tiedot (verkkohuoltopyyntö) (nopeuttaa asian käsittelyä ja saat tilatiedot sähköpostiisi).
2. Odota palautuslupaa huoltoneuvojaltamme. Palautusluvan saatuasi, toimi allaolevan ohjeen mukaisesti.
3. Tulosta huoltopyyntölomake ja liitä se mukaan lähetykseen (Jos et pysty tulostamaan lomaketta, kirjoita vastaavat tiedot erilliselle paperille ja liitä se lähetykseen).
4. Jos korjaus ei kuulu takuun piiriin, saat kustannusarvion/maksutiedot sähköpostitse.
5. Kun tuote on korjattu, se palautetaan huoltopyynnössä antamaasi osoitteeseen.
6. Turhista palautuksista voimme veloittaa 20 euron käsittelymaksun. Turhaksi palautukseksi luetaan mm. tuotteen tai sen osan tavanomainen kuluminen, tuotteen vääränlainen käsittely, käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönti.

Huoltopyyntölomake

11-merkkiä pitkä koodi (vain valaisimet)
9-merkkiä pitkä koodi. Alkaa FI-tunnuksella.
Kuvaile tarkasti ja lyhyesti, mikä tuotteessasi on vikana.
Ymmärtääksemme ongelmasi paremmin, pyydämme sinua lähettämään kuvia tuotteesta ja lähikuvan vaurioituneesta osasta.
Suojattu reCaptcha-palvelun avulla